Installatør valgt som en af de første brand-ambassadører for Daikin

Installatør valgt som en af de første brand-ambassadører for Daikin

KIRKE HYLLINGE: Stenbæk Andersen EL-center er netop valgt som brandambassadør for varmepumpeproducenten Daikin, og vil fremover være endnu bedre rustet til at rådgive sine kunder om at få installeret den helt rigtige varmepumpeløsning.
Daikin, en af Europas førende virksomheder inden for varme-, ventilations- og klimaanlæg, har styrket sin position i Danmark med både opkøb af BKF Klima, åbning af nyt lager og indvielse af Daikin Experience Center i Brøndby. Nu åbner Daikin også op for sit brandambassadør-program for installatører. Programmet styrker installatørers faglighed og giver ´hands-on´ erfaring med installation, reparation og service af Daikins varmepumpeløsninger samt direkte adgang til Daikins specialister i forløbet.
Med nye værktøjer og færdigheder kan ambassadørerne bedre understøtte forbrugernes beslutningsgrundlag i rådgivningsfasen, samt sikre professionel installation og kyndig service af enhederne.

Kvalitetsstempel
Claus Stenbæk Andersen hos Stenbæk Andersen EL-center er stolt af certificeringen og valget af dem som ambassadør, og han ser samarbejdet med Daikin som et kvalitetsstempel af sit arbejde.
– Det understreger vores dedikation til at tilbyde vores kunder de bedste løsninger. Det betyder meget for os at kunne rådgive kunderne bedst muligt, og det bliver langt nemmere nu, hvor vi får både ekstra uddannelse og en hotline til Daikins specialister. Vi ser en øget interesse for varmepumper, og den udvikling vil vi selvfølgelig gerne være på forkant med, siger Claus Stenbæk Andersen.
En nylig spørgeskemaundersøgelse viser, at en overvejende del af danskere mangler viden om varmepumper, og det får Daikin til at satse på certificeringen af brandambassadører:
– Undersøgelsen viser, at mange danskere ikke ved nok om varmepumper. Derfor etablerer vi et brandambassadør-program, som sikrer installatører en grundig oplæring og specialisering i Daikins varmepumpeløsninger. På den måde støtter vi op med viden og faglighed, så forbrugeren bedre kan træffe beslutning om varmepumper på et oplyst grundlag, siger Daikins administrerende direktør i Danmark, Robert Kagabo.

Andre artikler fra denne uge